PTT Genel Müdürlüğü açıkta bulunan 1’inci, 2’nci ve 3’üncü sınıf Merkez Müdürlüğü kadrolarının doldurulması için sınav yapılacağını, genelgeyle yayınlayarak açıkladı. PTT Genel Müdürlük Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliğinin ilgili maddeler ve buna ilişkin açıklamaların lingleri aşağıda belirtilmiştir.
Merkez Müdürlüğü kadro ve gruplarını gösterir listenin personelin görebileceği şekilde tüm iş yerlerimizde 01/11/2010-22/11/2010 tarihleri arasında asılacağını açıkladı. Müracaatların da yine aynı tarihler içerisinde alınacağını ifade etti.
1- Genelge (http://personel.ptt.gov.tr/sub/main/haberler/P9/sinav/merkez_mudurlugu/genelge.doc)
2- Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü Personeli Görevde Yükselme Sınavı Başvuru Dilekçesi (http://personel.ptt.gov.tr/sub/main/haberler/P9/sinav/merkez_mudurlugu/basvuru_dilekcesi.xls)
3- Personel Değerlendirme Formu (http://personel.ptt.gov.tr/sub/main/haberler/P9/sinav/merkez_mudurlugu/EK_degerlendirme_formu.doc)
4- Münhal Merkez Müdürlüklerine ilişkin liste-I (http://personel.ptt.gov.tr/sub/main/haberler/P9/sinav/merkez_mudurlugu/A.xls)
5- Münhal Merkez Müdürlüklerine ilişkin liste-II (http://personel.ptt.gov.tr/sub/main/haberler/P9/sinav/merkez_mudurlugu/B.xls)
6- Yönetmeliğin ilgili maddeleri ve açıklamalar (http://personel.ptt.gov.tr/sub/main/haberler/P9/sinav/merkez_mudurlugu/ilgili_yonetmelik_maddeleri_ve_aciklamalar.doc)